Jacqueline Wilson ,,Dziewczyny się zakochują"


         Hej! Mam na imię Ola , a to moja pierwsza recenzja na blogu! Wybrałam książkę ,, Dziewczyny się zakochują" ponieważ jak dla mnie jest po prostu niezastąpiona. Ta książka jest jedną z najlepszych książek dla nastolatek. Dla tych, którzy nie poznali jeszcze zabawnych zdarzeń Ellie, Nadine i Magdy, mam krótkie streszczenie książki. 

          Trzynastolatki, chociaż są nierozłączne ,bardzo różnią się od siebie. Ellie (główna bohaterka) jest niska, pyzata i lekko otyła. Nosi okularki i ma szopę kręconych włosów. Magda jest śliczną blondynką - żaden chłopak się jej nie oprze! Nadine ubiera się na czarno oraz maluje, co idealnie pasuje do jej białej karnacji. Pasjonują ją horrory i rockowa muzyka.  Pewnego dnia Ellie spotyka w Walii Dana. Niskiego , śmiesznego i szurniętego 12-latka. Dan zakochuje się w Ellie , jednak bez wzajemności ... Po powrocie do szkoły okazuje się , że mają sobie wiele do powiedzenia. Nadine spotyka się z bardzo przystojnym 18-letnim Liamem. Magda nie zostaje w tyle i po lekcjach podrywa Grega, z którym od razu umawia się na randkę. Następnego dnia załamana Ellie, słysząc opowiastki o Liamie i Gregu, puszcza wodze fantazji i... opowiada o dziewczynom o jej chłopaku imieniem Dan , którego poznała w wakacje, jednak wygląd opisała według niezwykle przystojnym chłopaku , na którego ciągle wpada. Jak toczy się akcja książki? Czy Ellie da radę wywinąć się ze swojego kłamstwa?
Dowiecie się czytając !

           Jeśli bardzo zainteresowała Was historia nastolatek zachęcam do przeczytania kontynuacji zabawnych przygód . Znajdziecie je w książkach: "Dziewczyny się odchudzają", "Dziewczyny płaczą" oraz "Dziewczyny się spóźniają" . Ja przeczytałam wszystkie i bardzo żałuję, że nie ma ich więcej, bo naprawdę są bardzo ciekawe.

           Serdecznie polecam!








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Doświadczenia z fizyki

Aneta Jadowska ,,Dziewczyna z Dzielnicy Cudów"

Kristy Moseley ,, Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno "