Rick Riordan ,,Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna"

Na wstępie chciałam zaznaczyć, że to mój pierwszy blog i dopiero się uczę 😃

Percy Jackson wiedzie spokojne życie. Z dysleksją i ADHD nie jest najłatwiej, ale daje rade. Szkolna wycieczka do muzeum i nagle matematyczka zmienia się w skrzydlatego potwora! Do obrony pozostaje... długopis!? Zmieniający się w miecz... Nie jest źle, ale będzie gorzej. Percy trafia do Obozu Pół-krwi. Jak szybko się dowiaduje dużo tam dzieci takich jak on. Zostaje posądzony o kradzież pioruna Zeusa! Razem z córką Ateny i satyrem muszą dowieść prawdy i odnaleźć matkę Percy'ego. Jest mało czasu, a po drodze napotykają jeszcze większe problemy.

To tylko pierwsza część przygód herosów we współczesnym świecie. A czekają jeszcze 4 w tej serii. Dynamika akcji nie pozwala odłożyć książki chodź na moment!

Wiecie co, wcale nie chciałem być osobą półkrwi.
Nie prosiłem się o to, żeby być synem greckiego boga. Byłem zwyczajnym dzieckiem: chodziłem do szkoły, grałem w koszykówkę i jeździłem na rowerze. Nic szczególnego. Dopóki przez przypadek nie wyparowałem nauczycielki matmy. Wtedy się zaczęło. Teraz zajmuję się walką na miecze, pokonywaniem potworów, w czym pomagają mi przyjaciele, a poza tym staram się po prostu... przeżyć. Zrozumiecie to, jak przeczytacie opowieść o wszystkim, co się stało po tym, jak Zeus, bóg niebios, uznał, że ukradłem mu piorun-a rozgniewany Zeus to naprawdę spory problem! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Doświadczenia z fizyki

Aneta Jadowska ,,Dziewczyna z Dzielnicy Cudów"

Kristy Moseley ,, Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno "