Wstęp... i PIERWSZA RECENZJA ,,Akademia Wampirów" Richelle Mead!!!

HEEJ.. na początku chciałam powiedzieć, że wcześniej nie prowadziłam bloga to jest mój pierwszy raz (więc bardzo proszę o wyrozumiałość dla amatora 😂), jestem adminką na fb, ale to nie jest to samo.. Będę się podpisywać #PannaHerondale (wiem oryginalnie 😂)
          Okk.. zaczynamy!!!😄 Akademia Wampirów to opowieść o świecie moroi😁, dampirow❤i strzyg😠.
Rose Hataway to nastoletnia, zadziorna dampirzyca, która szkoli się na strazniczkę swojej najlepszej przyjaciółki Lissy  Dragomir, ostatniej z swojego rodu (w wypadku samochodowym zginęli jej rodzice i brat, tylko ona i Rose cudem  wyszły z tego cało). Po roku ukrywania się dziewczyny zostają znalezione i spowrotem sprowadzone do Akademii Świętego Władymira, gdzie muszą wrócić do swojej przerwanej edukacji. Lecz tam nic nie wróci do stanu sprzed roku. Pojawi się nowa rywalka, Rose zyska (przystojnego 😍) mentora, nie będą mogły ufać nikomu (no prawie 😆)
     To teraz OCENKA!!😄
1. Styl pisania autorki nie jest skomplikowany, nie ma trudnych słów, jest wręcz prosty.
2.Uwielbiam bohaterów z charakterem.. nie takie dziumdzie:jestem brzydka, jak to możliwe że on zwrócił na mnie uwagę itp. Tutaj wszyscy sa bardzo dobrze wykreowani, każdy ma swoje wady i zalety
3.DYMITR.. ja też chce😭 KOCHAMMM!! <3 <3 <3
4. Bardzo lubię jak bohaterowie się ze mną utożsamiają. ROSE prawie cała ja
5.Jedna z moich NAJJ książek 💗💗
                                         
                                                                                                                           #PannaHerondale






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Doświadczenia z fizyki

Aneta Jadowska ,,Dziewczyna z Dzielnicy Cudów"

Kristy Moseley ,, Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno "